بهترین کلینیک دندانپزشکی

فرض کنید یک روز صبح مشغول آماده شدن برای رفتن به محل کارتان هستید که ناگهان با دندان درد شدیدی مواجه می‌شوید و آن هم دندانی که پیش از این یک بار ترمیم شده بود! سعی می‌کنید آن را نادیده بگیرید و خود را با کار مشغول کنید اما انگار بی‌فایده است و درد در تمام طول روز به شما لبخند می‌زند. و این یعنی باید به انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی شهر فکر کنید تا سلامت دهان و دندان خود را این بار با ضریب اطمینان بالاتری به دست بیاورید. زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد با داشتن سه کلینیک دندانپزشکی (یک کلینیک شبانه روزی) در غرب تهران، از قدرتمندترین مراکز دندانپزشکی تهران بزرگ با سوابق درخشان در زمینه درمان بیماران است. مجموعه زمرد علاه بر با بهره‌مندی از بالاترین تکنولوژی روز و دانش و مهارت پزشکان متخصص و مجرب، برای راحتی بیماران، طرف قرارداد انواع بیمه‌های تکمیلی و ارائه دهنده کلیه خدمات دندانپزشکی است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی‌ها، خدمات و نحوه انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی آشنا کنیم.

بهترین کلینیک دندانپزشکی

ویژگی بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

هر فردی بالاخره در مقطعی از زندگی به کلینیک دندانپزشکی مراجعه خواهد کرد اما صرف‌نظر از این‌که چقدر نگران بهداشت دهان و دندانتان هستید، معاینه منظم در یک کلینیک دندانپزشکی معتبر، بسیار مهم است. ما در ادامه تصمیم داریم به چند ویژگی مهم بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران اشاره کنیم:

  • فضای دوستانه: با وجود این‌که روش‌های دندانپزشکی پیشرفته، معمولا مدعی درمان بدون درد هستند اما بسیاری از افراد اغلب هنگام مراجعه به دندانپزشک احساس اضطراب می‌کنند. ولی برای کاهش این حس، در بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی همیشه فضای صمیمی برقرار است و با بیماران با احترام و ادب رفتار می‌شود. رفتار متواضعانه و دوستانه پزشکان و کارکنان بهترین کلینیک دندانپزشکی باعث می‌شود شما از همان اولین برخورد احساس بهتری داشته‌باشید.
  • تجهیزات مدرن: ابزار و دستگاه‌های یک کلینیک دندانپزشکی خوب باید به روز، کامل و مدرن باشد تا مجبور نباشید به مکان‌های مختلف مراجعه کنید.
  • دندانپزشکان مجرب و متعهد: در بهترین کلینیک دندانپزشکی یک تیم دندانپزشکان ماهر و متعهد از تمام تخصص‌ها وجود دارد. دندانپزشکان در چنین کلینیکی باید دانش و تجربه لازم برای تشخیص و درمان پیچیده‌ترین مشکلات را بدون فوت وقت داشته‌باشند.

البته این موارد، تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که یک کلینیک دندانپزشکی را از سایرین متمایز می‌کند و ممکن است موارد دیگری نیز مدنظر شما باشد. اما در هرحال، قبل از انتخاب کلینیک بهتر است یک تحلیل مقایسه‌ای بر اساس پارامترهای بالا داشته‌باشید.

دندان

نکات ضروری در انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی

تلاش برای کشف و انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در یک مکان جدید (به‌ویژه اگر تازه به آن مکان مهاجرت کرده باشید) می‌تواند مشکل‌ساز باشد اما جای نگرانی نیست، چون با مراعات نکات زیر دیگر سردرگم نخواهید شد.

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، این است که از کلینیک موردنظرتان بپرسید چه طرح‌های بیمه‌ای را می‌پذیرند. مراقبت از دندان، به‌خصوص در حال حاضر، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، بنابراین لازم است مطمئن شوید که کلینیک با بیمه شما قرارداد داشته‌باشد. البته شما می‌توانید این موضوع را با مهندسی معکوس انجام دهید و با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و بپرسید که کدام کلینیک‌ها در منطقه شما تحت پوشش آن‌ها هستند.

هیچ کس دوست ندارد قبل از قرار ملاقات دندانپزشکی برای مدت طولانی در اتاق انتظار بنشیند و اگر مثلا مجبور باشید هر 6 ماه یک‌بار، 4 ساعت طول منتظر نوبت بمانید، احتمال این‌که به آن کلینیک مراجعه کنید کمتر است و اگر از درمان دندانپزشکی بترسید، زمان انتظار باز هم می‌تواند اثرات نامطلوب‌تری به همراه داشته‌باشد. بنابراین، به کلینیکی مراجعه کنید که به موقع بیماران را ویزیت کند و شما را معطل نگذارد.

بسته به سلامت دهان و دندان، ممکن است مجبور شوید انواع مختلفی از روش‌ها از قبیل کشیدن دندان عقل، کاشت روکش، ایمپلنت یا ارتودنسی دندان را انجام دهید و به‌همین دلیل، بهتر است به دنبال دندانپزشکی باشید که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

برخی از دندانپزشکان ممکن است در دندانپزشکی سالمندان یا دندانپزشکی کودکان تخصص داشته‌باشند. برخی دیگر ممکن است روی دندانپزشکی زیبایی یا دندانپزشکی بزرگسالان تمرکز کنند. بنابراین، مهم است که به دنبال متخصص موردنیاز خودتان بگردید و اگر همسر و فرزندانتان هم به دندانپزشک نیاز دارند، چه بهتر که همه نیازهایی دندانپزشکیتان را در یک کلینیک واحد مرتفع کنید.

بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که اتاق انتظار راحتی داشته‌باشد. شما قرار است چند ساعت در سال را در آن‌جا بگذرانید و اگر کودک خردسالی هم دارید، بهتر است کلینیک موردنظرتان اتاق سرگرمی برای نگهداری کودکان نیز داشته‌باشد.

کلینیک دندانپزشکی باید واجد صلاحیت و دارای مجوز باشد و تمام دندانپزشکان آن نیز از سابقه خوب، دانش و تخصص روز و مهارت کافی برخوردار باشند. این مورد را می‌توانید از دوستان و آشنایان یا بیماران آن کلینیک پرس و جو کنید یا در اینترنت به دنبال سابقه کلینیک بگردید. به خاطر داشته‌باشید که بیماران ناراضی بیشتر از بیماران راضی نظر می‌دهند، بنابراین بررسی کامنت‌های سایت کلینیک را فراموش نکنید.

معاینه در بهترین کلینیک دندانپزشکی

خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران چیست؟

مهم است که در طول ویزیت، از بهترین خدمات برخوردار شوید و همچنین، بتوانید نیازهای دندانی خود را با دندانپزشک در میان بگذارید و به او بگویید که چه احساسی دارید و فکر می‌کنید چه مشکلاتی وجود دارند. اما گاهی دندان‌های شما مسائلی دارند که با کمک عکسبرداری و معاینه کامل مشخص می‌شوند. به همین دلیل باید بهترین کلینیک دندانپزشکی بتواند طیف وسیعی از خدمات را نیز ارائه دهد که در این‌صورت مزایای زیر را در پی خواهد داشت:

  • کشف و تشخیص زودهنگام مسائل دندانی: اغلب اوقات، شما حتی احساس نمی‌کنید که مشکلی برای سلامت دندان شما وجود داشته‌باشد. اما ویزیت سالانه منظم در بهترین کلینیک دندانپزشکی به تشخیص زودهنگام هرگونه نقص دندانی کمک می‌کند. حتی ممکن است اغلب اوقات، تصور کنید که دندان‌های سالمی دارید، چون به‌طور مرتب مسواک می‌زنید و نخ دندان می‌کشید، اما دندانپزشکتان ممکن است با دیدن نقص‌های پنهان دندانی، به نتایج متفاوتی برسد!
  • بهبود سبک زندگی: مراجعه منظم به دندانپزشک به شما این امکان را می‌دهد تا در مورد سبک زندگی و انتخاب رژیم غذایی بهتر راهنمایی شوید.
  • فرصتی برای مشاوره تخصصی: همه دندانپزشکان آموزش دیده‌اند تا به شما در حفظ سلامت دهان و دندان کمک کنند. بیشتر اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک توصیه ساده مثل استفاده از دهانشویه یا خمیر دندان است اما گاهی هم توصیه می‌شود از روش‌های سطح بالاتری مثل ارتودنسی یا بلیچینگ و بروساژ استفاده کنید.

در مجموع، خدمات بهترین کلینیک دندانپزشکی در شهر تهران شامل موارد زیر است:

  • ترمیم و پر کردن: آمالگام‌ها برای ترمیم گزینه مناسبی هستند اما ظاهر زیبایی ندارند. در کلینیک زمرد شما این انتخاب را دارید که بخواهید پوسیدگی دندانتان با کامپوزیت‌های سفید پر شود و به ظاهر طبیعی‌تری دست پیدا کنید.
  • عصب کشی: درمان ریشه یا عصب کشی (اندو)، مربوط به بافت نرم پالپ داخل دندان است که توسط اندودنتیست انجام می‌شود و معمولا بعد از آن دندان باید روکش شود.
  • باندینگ دندان: باندینگ یک درمان بدون درد و همه کاره برای رفع نواقصی مانند دندان‌های لکه‌دار، شکسته، ترک خورده، شکسته، هم‌ترازی بایت، بوی بد دهان، پوسیدگی دندان، شکاف دندان‌ها و جایگزینی برای پرکردگی‌های نقره یا آمالگام است. در این روش یک رزین همرنگ دندان که شبیه بتونه است، کانتور و صیقل داده می‌شود و روی دندان طبیعی نصب و سپس با اشعه ماوراء بنفش یا لیزر، سخت می‌شود.
  • روکش دندان: روکش‌های اندوکراون، pfm و زیرکونیوم، پوسته‌های نازک ویفری و سفارشی هستند که به رنگ دندان ساخته می‌شوند و به سطح جلویی دندان‌ها چسبانده می‌شوند. آن‌ها از شکستن دندان‌های ضعیف یا ترک خورده جلوگیری می‌کنند. همچنین می‌توانند بخشی از یک پل دندانی باشند و برای پوشاندن ایمپلنت دندان استفاده شوند. اندو کراون معمولا برای دندان‌هایی که تحت درمان ریشه قرار گرفته و نسج زیادی از دست داده‌اند، مناسب است.
  • اصلاح طرح لبخند: وقتی دندان آسیب دیده‌ای دارید که پرکننده یا روکش نمی‌تواند آن را ترمیم کند، روکش‌های لمینت و کامپوزیت به کمک شما می‌آیند. این روکش‌ها برخلاف باندینگ که برای بخش خاصی از دندان استفاده می‌شود، پوسته‌ای برای کل دندان هستند که با نام «دندان‌های هالیوودی» هم شناخته می‌شوند و نوعی عمل زیبایی برای اصلاح دندان‌های لکه‌دار، خال‌دار، ترک‌خورده، شکسته و پر کردن شکاف‌های دندانی محسوب می‌شوند.
  • کانتورینگ (تغییر شکل): اگر دندان‌های شما در شرایط خوبی هستند، اما مشکلات جزئی مانند ناهمواری، شلوغی یا روی هم قرار گرفتگی دارید، کانتور کردن یا تغییر شکل مینا می‌تواند راه‌حل خوبی برای شما باشد. در این روش، تغییرات کوچک و محتاطانه‌ای روی مینای دندان انجام می‌شود که نتایج جذابی برای زیبایی ظاهر کلی لبخند شما به همراه دارد.
  • ارتودنسی (بریس دندان): ارتودنسی می‌تواند مشکلات زیبایی مانند دندان‌های کج، شلوغ، فاصله‌دار، مشکلات بایت و سردردهای مزمن رامربوط به نامرتبی دندان‌ها را درمان کند. بریس‌های شفاف، درست مانند بریس‌های فلزی سنتی هستند و به همان شیوه عمل می‌کنند با این تفاوت که همرنگ دندان هستند و زیبایی بیشتری دارند.
  • بلیچینگ (سفید کردن) دندان: اگر دندان‌های زرد، لکه‌دار یا تغییر رنگ یافته دارید، سفید کردن یا بلیچینگ دندان حرفه‌ای در مطب، یک گزینه درمانی موثر است. در کلینیک زمرد شما می‌توانید در سفید کردن دندان‌ها حتی به نتایجی تا 8 درجه روشن‌تر دست پیدا کنید.
  • دندان مصنوعی: پروتزهای مصنوعی برای بسیاری از دندان‌های کشیده شده یا از دست رفته، روش زیبایی خوبی هستند. پروتزهای کامل جایگزین همه دندان‌ها و پروتزهای پارسیل هستند که برای جایگزینی در کنار دندان‌های طبیعی استفاده می‌شوند.
  • ایمپلنت: بسیاری از افراد به دلیل پوسیدگی، بیماری لثه، آسیب یا ضربه، دندان خود را به‌طور کامل از دست می‌دهند. در این مواقع، ایمپلنت‌های دندان، به‌عنوان جایگزین ریشه دندان معجزه می‌کنند. ایمپلنت‌ها در استخوان فک از طریق جراحی جزئی ثابت می‌شوند.
  • بریج‌ها: از بریج‌ها برای پر کردن جایگاه دندان‌های از دست‌رفته استفاده می‌شود تا دندان‌های طبیعی اطراف آن دندان، از جای خودشان حرکت نکنند و جابجا نشوند.
بهترین کلینیک

فرق بین مطب دندانپزشکی و کلینیک چیست؟

کلینیک دندانپزشکی مجموعه‌ای تخصصی است که تعداد زیادی از دندانپزشکان با مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف به همراه سایر کارکنان دندانپزشکی در آن مشغول به ارائه خدمات هستند ولی در مطب تنها یک دندانپزشک با یک تخصص مشغول به کار است. اغلب کلینیک‌ها با این ویژگی شناخته می‌شوند که هزینه خدمات دندانپزشکی آن‌ها نسبت به مطب خصوصی کمتر است. با این‌وجود، زمان انتظار برای درمان ممکن است در کلینیک‌ها بیشتر از مطب‌های خصوصی باشد.علاوه‌براین، بخش‌های مختلف کلینیک‌ها از جمله استریلیزاسیون معمولا به‌صورت دوره‌ای توسط سازمان‌های مرتبط (مانند اداره بهداشت) بازدید می‌شوند اما برای مطب‌ها این مزیت وجود ندارد. همچنین، کلینیک‌ها دارای بخش‌های مختلفی برای انجام طیف وسیع‌تری از خدمات نسبت به مطب هستند.

معاینات اولیه دندانپزشکی

انواع خدمات درمانگاه‌های دندانپزشکی

درمانگاه‌های دندانپزشکی معتبر معمولا علاوه بر کلینیک دندانپزشکی بزرگسالان، 3 لاین تخصصی دیگر را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم:

لاین دندانپزشکی کودکان: کلینیک دندانپزشکی انتخابی شما باید تجربیات مثبتی را برای فرزندتان ایجاد کند. اغلب کودکان از تزریق و تجهیزات دندانپزشکی تیز می‌ترسند. ترس از درد و آسیب شخصی در آن‌ها غریزی است. به‌همین دلیل است که کادر دندانپزشکی باید در جهت ایجاد احساس امنیت و آرامش در کودکان عمل کنند و نقش کارکنان و دندانپزشک در این موضوع، حیاتی است.

لاین دندانپزشکی سالمندان: اغلب بزرگسالان برای از دست دادن دندان، درد دندان، بیماری پریودنتال، بیماری لثه و ایمپلنت دندان یا دندان مصنوعی به کلینیک‌های دندانپزشکی مراجعه می‌کنند اما با این‌حال، افراد مسن دارای شرایط متفاوتی هستند. آن‌ها ممکن است به بیماری‌های خاصی مانند دیابت، فشار خون بالا، آرتریت و بیماری‌های قلبی عروقی مبتلا باشند و چندین دارو مصرف ‌کنند. یک متخصص دندانپزشکی باید تمام این پارامترها را قبل از تجویز یک برنامه درمانی برای افراد مسن در نظر بگیرد.

لاین دندانپزشکی زیبایی: تخصص دندانپزشکی زیبایی در تضمین نتیجه و هزینه‌های مربوط به آن است و این موضوع، از جمله نگرانی‌های اصلی افرادی است که به دنبال اصلاح لبخند یا بهبود دندان هستند. متخصصان این لاین باید بتوانند به خوبی پاسخگوی این نگرانی‌ها باشند.

در هرحال، در درمانگاه‌های دندانپزشکی، طیف گسترده‌ای از خدمات دندانپزشکی زیر ارائه می‌شود:

  • دندانپزشکی عمومی
  • دندانپزشکی کودکان
  • اندودنتیکس (کانال ریشه و سایر درمان‌های داخلی دندان‌ها)
  • ارتودنسی (بریس‌ها و سایر درمان‌ها برای دندان‌ها و فک‌ها)
  • پریودنتیکس (درمان بیماری لثه)
  • پروتزهای دندانی (تاج و بریج، پروتز، ایمپلنت‌های دندانی و سایر ابزارهای ترمیم و جایگزینی دندان‌های آسیب دیده یا از دست رفته)

هنگامی که به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کنید، یک معاینه فیزیکی اولیه دریافت خواهید کرد و به سوالات مربوط به سابقه پزشکی خود پاسخ خواهید داد. بسته به شرایط، ممکن است تحت غربالگری و آزمایشات اضافی نیز قرار بگیرید. سپس دندانپزشک موردنظرتان برنامه درمانی موردنیاز شما را تعیین خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را انتخاب کنید:

پرس و جو از دوستان و آشنایان، بهترین شروع است. این کار به شما امکان می‌دهد از تجربیات آن‌ها در تصمیم‌گیری استفاده کنید و با اطمینان بیشتری به کلینیک موردنظرتان بروید، چون احساس فردی که روی صندلی دندانپزشکی می‌نشیند، بسیار مهم است. علاوه براین، تجربیات بیماران در سایت‌های کلینیک‌ها نیز به‌صورت آنلاین در دسترس هستند و نشان می‌دهند که بیماران چقدر به دندانپزشک اعتماد دارند و چگونه پاسخ گرفته‌اند.

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در انتخاب دندانپزشک خود در نظر بگیرید، راحتی دسترسی است. توصیه می‌شود ترجیحا کلینیکی را انتخاب کنید که در محدوده خانه یا محل کار شما باشد. و همچنین، کلینیکی را ترجیح دهید که در مواقع اضطراری در دسترس باشد (مانند کلینیک شبانه روزی صادقیه)، چون شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است به مراقبت‌های اورژانسی دندان نیاز داشته‌باشی. به هرحال، اتفاق است دیگر، مگر نه؟!

خیلی مهم است که به سراغ کلینیکی بروید که از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی روز استفاده می‌کند و مراقبت دقیق دندانی شما برای کادر درمان آن کلینیک اهمیت دارد. علاوه‌براین، هرچه دندانپزشکان کلینیک موردنظر با تجربه‌تر باشد، احتمالاً نتایج بهتر خواهد بود.

هنگام انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی باید شهرت و حوزه‌های تخصص آن را بررسی کنید. آیا به دنبال دندانپزشک عمومی هستید یا فردی که در ایمپلنت یا ارتودنسی دندان تخصص داشته‌باشد؟ گاهی هم ممکن است لازم باشد دندانپزشک، شما را به یک متخصص ارجاع دهد و به‌همین دلیل، بهتر است به دنبال کلینیکی باشید که تمام طیف‌های تخصصی را پوشش دهد، و در نهایت، بهترین کلینیک دندانپزشکی به‌طور حتم دارای کارکنانی دلسوز، متعهد و منظم است که جلسات درمان شما را تا حد امکان راحت می‌کنند.

قبل و بعد از جرم گیری

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران چه ویژگی‌هایی باید داشته‌باشد؟

بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران باید:

  • نیازهای تخصصی دندانی شما را برطرف کند.
  • دندانپزشکان، تشخیص معتبر و برنامه درمانی علمی و مطمئنی ارائه دهند.
  • در مورد ماهیت بیماری دندان و انتخاب طرح درمانی به همراه خطرات و مزایا صحبت کنند.
  • تجربه فوق‌العاده‌ای را برای بیمار فراهم کنند.
  • ساعات اداری کلینیک در تناسب با برنامه شما باشد.
  • فاصله از خانه یا محل کار مناسب باشدو
  • در دسترس بودن خدمات اضطراری و نوع خدمات اضطراری ارائه شده
  • شفاف بودن هزینه دقیق درمان و هزینه‌های پنهان
  • صرفه‌جویی در زمان انتظار
  • شایستگی کارکنان و متخصصان در پاسخگویی به سوالات بیماران

چطور بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران، می‌توانید نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • همیشه ارزش دارد به آن‌چه مردم در مورد کلینیک دندانپزشکی مورد نظر می‌گویند، گوش دهید.
  • به دنبال زمینه‌های تخصصی دندانپزشکی باشید که کلینیک مورد نظر ارائه می‌دهد.
  • توجه کنید که آیا فناوری‌های مورد استفاده در کلینیک دندانپزشکی با آخرین پیشرفت‌ها در مراقبت از دندان، مطابقت دارد؟
  • مجوزها، گواهینامه‌ها و اعتبار برند کلینیک دندانپزشکی را چک کنید.
  • آیا مکان کلینیک و زمان بندی آن برای شما مناسب است یا خیر؟
  • بررسی کنید که آیا کلینیک‌ دندانپزشکی موردنظر، خدمات اورژانسی ارائه می‌دهد یا خیر؟
  • سیستم نوبت‌دهی آن به چه صورت است؟
  • رفتار دندانپزشک و سایر کارکنان در اولین جلسه معاینه مورد پسند شما بوده است یا خیر؟
  • برنامه درمانی ارائه شده توسط دندانپزشک مقرون به صرفه است یا خیر؟
  • کلینیک موردنظر با بیمه شما قرارداد دارد؟
یونیت دندانپزشکی

ایمپلنت در بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران

ایمپلنت‌های دندانی بدون شک قابل توجه‌ترین و نوآورانه‌ترین تکنیک دندانپزشکی مدرن برای دندان‌هایی هستند که به دلیل بیماری و پوسیدگی شدید از بین رفته یا برداشته شده‌اند. مزایای اصلی انتخاب ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران، عبارتند از:

  • قدرت مشابه دندان طبیعی
  • ماندگاری بالا
  • زیبایی ظاهری
  • بازیابی عملکرد دندان
  • افزایش اعتماد به نفس

با این‌حال، فرآیند کاشت ایمپلنت دندان نیازمند دانش و مهارت بالایی است و گاهی ترس از پیدا نکردن دندانپزشک مناسب، افراد را از انتخاب درمان باز می‌دارد. بنابراین زمانی که به دنبال متخصص ایمپلنت می‌گردید، باید تا جایی که می‌توانید سوال بپرسید تا فرد مناسب با اعتبار و مهارت بالا را پیدا کنید. برای درمان موفقیت‌آمیز ایمپلنت باید شرایط مختلفی مانند ارزیابی صحیح تراکم و زنده ماندن استخوان فک برای حمایت از ایمپلنت‌ها و قرار دادن کافی پست‌های ایمپلنت در استخوان در محل دقیق، رعایت شود. اگر به کاشت ایمپلنت دندان فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با دندانپزشکان کلینیک زمرد مشورت کنید که سابقه و تجربه درخشانی در انتخاب و کاشت ایمپلنت دندان مناسب برای بیماران دارند.

ایمپلنت دندان

منبع : ++++++++

سخن پایانی

برای پیدا کردن بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران لازم است علاوه بر تخصص و مهارت دندانپزشکان آن کلینیک به نکات ریز و ظریف زیادی توجه کنید که در این مقاله درباره آن‌ها به‌طور مفصل صحبت کردیم. زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد دارای سه کلینیک دندانپزشکی (یک کلینیک شبانه روزی) در غرب تهران و طرف قرارداد بیمه‌های تکمیلی است. در مراکز دندانپزشکی زمرد، کلیه خدمات دندانپزشکی با حضور بهترین و مجرب‌ترین دندانپزشکان متخصص و دانش و فناوری روز دنیا انجام می‌شود.

5/5 - (3 امتیاز)
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند