toothBrushZomorod

ایده برای مراقبت از دندان با مسواک

یکی از بهترین همراه برای دندان های ما مسواک ها هستند. انتخاب مسواک شاید به ظاهر امری ساده به نظر برسد. خرید و استفاده اصولی از مسواک هم نکاتی را به همراه دارد. اما ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این بار همیشگی دندان ها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مسواک های نرم

برس های نرم مسواک، برای مبتدیان و کودکان بهتر است زیرا باعث از بین رفتن لثه نمی شود. پس حتما برای کودک دلبند خود از این مسواک ها تهیه کنید. تا به راحتی و بدون آسیب به لثه خود مسواک بزنند.

مسواک را بعد از بیماری دور بریزید

مسواک ها می توانند تجمع میکروبی داشته باشند. در دوران بیماری کرونا حتما این نکته را رعایت کنید! پس حتما بعد از بهبود بیماری آنها را دور بیاندازید و یک مسواک نو تهیه کنید.

خیلی مسواک نزنید

مسواک زدن بیش از حد باعث فرسایش مینای دندان و تحریک لثه می شود. زیاده روی نکنید!  بعد از گذشت زمان این کار می تواند حساسیت را افزایش دهد. روزانه ۲ تا ۳ وعده مسواک زدن توصیه می‌شود.

شکل های دسته اهمیتی ندارند

گردن برس تأثیر کمی بر نتایج کلی دارد. پس حساسیت زیاد روی این موارد را کنار بگذارید.

مسواک الکتریکی لزوماً بهتر نیست

استفاده از مسواک های برقی ممکن است آسان تر باشد. اما هیچ داده اثبات شده ای وجود ندارد که نشان دهد این مسواک ها بهتر هستند و یا کارایی بهتری دارند.

آدامس بدون قند کمک می کند

آدامس های بدون قند اسید پلاک را شستشو می دهد که منجر به سلامت دندان ها می شود. پس توصیه ما به شما این است که از این آدامس ها استفاده کنید.

Rate this post
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند