ویزیت و مشاوره

معاینات دوره ای دندانپزشکی

چکاپ و معاینه

به زنجیره مراکز دندانپزشکی (زمرد) خوش آمدید

اگر قصد دارید مراقبت از دهان خود را شروع کنید یا به دنبال یک عمل دندانپزشکی جدید هستید که برای شما راحت تر باشد، ما در خدمت  شما هستیم.

حتی اگر علائم دندانی خاصی نداشتید، وقتی زمان معاینات دوره ای دندانپزشکی فرا برسد (هر 6 ماه یکبار) به دندان‌پزشک مراجعه کنید. دندان‌پزشک دهان و دندان شما را معاینه می‌کند، از بروز مشکلات دندانی جلوگیری می‌کند و بیماری‌های موجود را قبل از آن‌که پیشرفت زیادی بکند، درمان می‌کند.

در اولین معاینه دندان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

  1. در اولین معاینات دوره ای دندانپزشکی شما 10 تا 20 دقیقه طول خواهد کشید. برای کودکان، بازدید معمولا بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. .
  2. لطفا حداقل 10 دقیقه قبل از قرار ملاقات حضوری داشته باشید. از شما خواسته می شود که یک فرم بیمار جدید را پر کنید که به دندانپزشک شما در مورد سابقه پزشکی شما و سایر اطلاعاتی که ممکن است بر سلامت دهان و دندان شما تأثیر بگذارد می گوید.
  3. دندانپزشک شما با پرسیدن سوالاتی در مورد سلامتی شما شروع می کند و در مورد هر گونه نگرانی در مورد دندان ها، لثه ها، لبخند و سلامت کلی دهان صحبت می کند.
  4. دندانپزشک شما معاینه بصری دندان ها، لثه ها و بافت های نرم شما را برای بررسی علائم پوسیدگی، بیماری لثه، مال اکلوژن (گزیدگی) و سرطان دهان انجام می دهد. در صورت لزوم، ممکن است از دندان های شما رادیوگرافی و عکس برداری کنیم.
  5. پس از معاینه، دندانپزشک شما درباره درمان های توصیه شده برای رفع نیازهای شما صحبت می کند. این فرصتی عالی برای شماست تا تمام گزینه‌های خود را، اعم از زیبایی، ترمیمی یا ارتودنسی، برای حفظ یا بهبود سلامت دهان خود بررسی کنید.

اگر به درمان نیاز داشته باشم چه اتفاقی می افتد؟

ما به هر یک از نگرانی‌های شما رسیدگی می‌کنیم تا بتوانید در مورد درمان پیشنهادی تصمیمی آگاهانه بگیرید. ما اینجا هستیم تا بهترین توصیه ها را به شما ارائه دهیم، 

دندانپزشک شما به طور مفصل توضیح می دهد که درمان برای چیست و هزینه آن را به شما نشان می دهد. هیچ درمانی بدون رضایت شما شروع نخواهد شد و تصمیم گیری با شماست.

ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم لبخندی را که دوست دارید به دست آورید. از پرسیدن نترسید.

Rate this post
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند