لبخند هالیوودی با کامپوزیت

چگونه کامپوزیت لبخند شما را دگرگون می‌کند؟

اگر واقع‌بین باشید می‌دانید که لبخند زیبا نه‌تنها جذابیت ظاهری افراد را افزایش می‌دهد، بلکه در روابط اجتماعی و حتی شغلی‌شان نیز تاثیر قابل‌توجهی دارد؛ اما اگر نقص‌هایی در دندان‌هایتان وجود داشته باشد که لبخندزدن را برای شما به کاری شرم‌آور تبدیل کند، آن‌وقت چه راه‌حلی به ذهنتان می‌رسد؟ مدت‌هاست که با پیشرفت دانش دندانپزشکی، روش ساده و جذابی به‌نام طراحی لبخند با کامپوزیت ابداع شده است و راه‌حلی شگفت‌انگیز برای رسیدن به لبخندی ایده‌‌آل را پیش روی افراد قرار داده است. کافی است فرم‌دهی و زیباسازی دندان‌هایتان را به کلینیک‌های معتبری مانند زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد بسپارید تا معجزه اتفاق بیفتد! برای اینکه از صفر تا صد این تکنیک ماندگار و اصولی سر دربیاورید، تا انتها همراه ما باشید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی

اصلاح طرح لبخند با کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت، ماده‌ای هم‌رنگ دندان است که به دست دندان‌پزشک متخصص و حاذق، به اصلاح لبخند شما منجر می‌شود. با این روش، نقص‌هایی مانند لب‌پرشدن، شکستگی‌ها، نامرتبی، تغییر رنگ و زردی، پوسیدگی‌های ظاهری و… به‌طور کامل پنهان می‌شوند و لبخندی متناسب با چهره شما خلق می‌شود. در این روش آسان، کم‌هزینه و ماندگار، نیازی به تراش عمیق دندان وجود ندارد و گاهی بدون هیچ‌گونه تراشی، پزشک می‌تواند با این ماده، فرم و رنگ دلخواه را به دندان‌هایتان هدیه کند. برای همین است که کامپوزیت را به‌عنوان یکی از بهترین و بی‌دردسرترین روش‌ها برای رفع عیوب دندان و زیباسازی لبخند می‌دانند.

طرح لبخند هالیوودی برای چه کسانی مناسب است؟

ایجاد طرح لبخند هالیوودی، به شما کمک می‌کند تا با طی‌کردن مجموعه‌ای از اقدامات دندان‌پزشکی، نقص‌های دندان‌هایتان را رفع کنید، بین دندان‌ها و لب‌ها و لثه‌هایتان، تناسب ایجاد کنید و در نهایت، لبخندی فوق‌العاده و درخشان بسازید؛ اما این طراحی لبخند با کامپوزیت به شکل هالیوودی، به‌طور کلی مناسب افراد بالای ۱۸ سال است که لثه‌های سالمی دارند و مشکلات اساسی دندان‌پزشکی مانند بیماری‌های لثه و پوسیدگاهی عمیق دندانی را از پیش، درمان کرده‌اند. این روش زیبایی مناسب‌ترین انتخاب برای چنین افرادی است:

  • افرادی که دندان‌های نامرتب و کج دارند؛
  • افرادی که دندان‌هایشان لب‌پریده یا شکسته است؛
  • افرادی که فاصله بین دندانی دارند؛
  • افرادی که دارای دندان‌های زرد و رنگ‌گرفته هستند؛
  • افرادی که دارای دندان‌های کوتاه و بدشکل هستند.

پیش‌از اقدام به خلق لبخند جذاب و هالیووی خود، با پزشک متخصص مشورت کنید تا ابتدا ناهنجاری‌ها و بیماری‌های دندانی و لثه‌ای شما را بررسی کند و سپس دست به اقدامات زیباسازی لبخند بزنید.

خنده ی جذاب با ونیر کامپوزیت

مراقبت های بعد از طراحی لبخند با کامپوزیت دندان

راستش را بخواهید، طراحی لبخند با کامپوزیت، اولین قدمِ زیباسازی لبخند است؛ آنچه اهمیت دارد، مراقبت از این مرواریدهای ارزشمند و جادویی است تا در کنار افزایش طول عمر، سفیدی و درخشش خود را نیز حفظ کنند. با رعایت نکات زیر می‌توانید از دندان‌های جدید خود به بهترین‌نحو مراقبت کنید:

بهداشت دهان و دندان

درست است که رعایت بهداشت دهان و دندان، از کودکی توسط رسانه‌ها،‌ مدرسه و خانواده گوشزد شده است؛ اما رعایت نکات ضروری پس از انجام این فرایند، به امری حیاتی و روتین تبدیل می‌شود. پس تا جایی که می‌توانید این سه اصل را فراموش نکنید:

  • مسواک‌زدن: دندان‌ها را حداقل روزی یک‌بار با مسواک نرم و خمیردندان حاوی فلوراید، ‌مسواک بزنید.
  • نخ دندان: یک‌بار در روز از نخ دندان برای تمیزکردن فضای بین دندان‌ها استفاده کنید.
  • دهانشویه: روزانه از دهانشویه‌های باکیفیت و بدون الکل برای شستشوی دهان خود بهره ببرید.

رژیم غذایی درست

تاجایی که می‌توانید نکات ساده این لیست را به سبک زندگی خود تبدیل کنید:

  • از مصرف غذا و نوشیدنی‌های مضر مانند قهوه، چای غلیظ، نوشابه و… به‌صورت روزانه و مداوم خودداری کنید. این مواد باعث تغییر رنگ صدف‌های زیبای شما در درازمدت می‌شوند.
  • جویدن خوراکی‌های سفت مانند آجیل، یخ و ته‌دیگ را فراموش کنید! این کار می‌تواند منجر به شکستگی‌های جزئی و لب‌پرشدن دندان شما شود.
  • مصرف نوشیدنی‌های الکلی، قلیان و سایر مخدرها را کنار بگذارید.
  • کشیدن سیگار را از روتین خود حذف کنید یا آن را به حداقلی‌‌ترین مقدار ممکن برسانید.
  • بلافاصله بعد از انجام کامپوزیت از خوردن و آشامیدن، خودداری کنید.

معاینات دوره‌ای پس‌از طراحی لبخند با کامپوزیت

این نکته طلایی را در نظر بگیرید که مراجعه منظم به پزشک و معاینه دندان‌ها به‌طور دوره‌ای، می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی در دندان و لثه شما جلوگیری کند.

قیمت کامپوزیت دندان

اگر برای شما هم سوال است که قیمت این روش جادویی و سریع چقدر است، بهتر است بدانید که این مبلغ می‌تواند با توجه به عوامل مختلف، تغییر کند:

  1. نوع مواد: برندهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند. انواع برندهای ژاپنی، سوئیسی و… هر کدام نرخ متفاوتی به ازای هر واحد دندانی به خود اختصاص می‌دهند.
  2. میزان کار: تعداد دندان‌ها و میزان تراش هر دندان می‌تواند اثر چشمگیری روی قیمت طراحی لبخند با کامپوزیت، بگذارد.
  3. مهارت و تجربه دندان‌پزشک: دندان‌پزشکانی که از هنر و تجربه بالاتری برخوردار هستند، می‌توانند طرح لبخند شما را با تناسب بیشتری نسبت به شکل صورت، فرم فک و مدل لب‌هایتان، طراحی کنند. برای همین است که دستمزد و نرخ هر یک از این متخصصین، بر اساس میزان هنر و تجربه‌ای که دارند، متغیر است.

به‌طورکلی قیمت کامپوزیت به‌ازای هر واحد بین ۱.۵ میلیون الی ۴ میلیون تومان است. البته فراموش نکنید که برای کسب اطلاعات و دریافت دقیق قیمت‌ها، بهتر است با ما تماس بگیرید.

طول عمر کامپوزیت دندان 

این فرایند تخصصی یکی از روش‌های زیبایی ماندگار و باکیفیت است که می‌توان تا سال‌ها روی استحکام و جلوه ظاهری آن حساب باز کرد؛ اما همه می‌دانند که هیچ روشی ابدی و دائمی نیست. برای همین است که طول عمر کامپوزیت دندان به‌طور متوسط بین ۵ تا ۱۰ سال محاسبه شده است؛ اما این عدد می‌تواند بسته به عوامل مختلفی، کمتر یا بسیار بیشتر شود: کیفیت مواد، تجربه و مهارت پزشک، مراقبت‌های بعد از این اقدام، همه و همه می‌تواند ماندگاری دندان شما را بیشتر یا کمتر کند.

کاربردهای ونیر کامپوزیت برای اصلاح طرح لبخند

برای اینکه بتوانید به‌آسانی در روابط اجتماعی خود لبخند بزنید و طرحی زیبا از دندان‌های منظم و درخشان خود نشان دهید، لازم است که ابتدا عیوب این مرواریدهای آسیب‌دیده را برطرف کنید. این ماده پرطرفدار،‌ می‌تواند در رفع چند نقص اساسی و آزاردهنده در دندان شما، اثرات حیرت‌آور و ترمیم‌کننده‌ای بگذارد:

مراحل کامپوزیت کردن

شکستگی دندان

ونیر کامپوزیت ماده‌ای درست هم‌رنگ و مشابه دندان شماست که می‌تواند بهترین گزینه برای ترمیم شستگی دندان و بازگرداندن ظاهر طبیعی آن باشد. با این روش می‌توانید تنها در یک جلسه، با روشی ارزان و پایدار، دندان شکسته خود را مانند روز اول، کامل کنید!

ترمیم دندانهای لب‌پرشده

گاهی اوقات دندان‌ها به دلایل ساده و غیرمنتظره‌ای مانند جویدن خوراکی‌های سفت، دندان‌قروچه یا آسیب‌دیدگی‌های مختلف، دچار لب‌پرشدگی می‌شوند! این روش درمانی-زیبایی، توانایی این را دارد که دندان‌های لب‌پَر شما را با ظرافت به شکل اولش برگرداند.

بستن فاصله‌ بین دندان‌ها

اگر شکاف بین دندان‌های شما، آنقدرها جدی و شدید نیست، این روش دوست‌داشتنی و ساده، به کمکتان می‌آید و به‌عنوان روکشی طبیعی و جذاب، فاصله بین دندان‌هایتان را پر می‌کند. این فاصله می‌تواند به‌علت ژنتیک، عادات دهانی یا ازدست‌دادن بخشی از دندان‌ها ایجاد شده باشد و طراحی لبخند با کامپوزیت، قدرت این را دارد که شما را به آرزوی داشتن لبخندی یکدست و مرتب برساند.

محافظت از ریشه‌ی دندان

در بعضی موارد خاص که لثه‌ها عقب رفته‌اند و ریشه‌ها دچار مشکل شده‌اند، مواد کامپوزیتی را به‌کار می‌برند تا از قسمت‌هایی از ریشه، محافظت کنند. در این شیوه درمانی، پزشک مواد را در محل ریشه‌ها می‌ریزد و با این‌کار می‌تواند جلوی حساسیت‌های دندان و سایر مشکلات لثه و ریشه را بگیرد و به سلامت دندان‌های طبیعی شما کمک کند.

پرکردن دندان های پوسیده

در این مورد، ابتدا پزشک پوسیدگی دندان‌ها را برطرف می‌کند. سپس مواد موردنظر را لایه‌لایه در محل خالی پوسیدگی قرار می‌دهد و آن فضا را پر می‌کند. در آخر با انجام پولیش، سطح دندان را به‌شکل طبیعی خود در می‌آورد تا تفاوتی بین دندان‌های اصلی و دندان پرشده با کامپوزیت، احساس نشود.

معاینات اولیه دندانپزشکی

باندینگ کامپوزیت دندان چیست؟

باندینگ کامپوزیت دندان یک روش ترمیمی فوق‌العاده است که برای تغییر ظاهر یا ترمیم دندان‌ها بدشکل، پوسیده، تغییررنگ‌یافته یا فاصله‌دار استفاده می‌شود. این روش مزایای متعددی دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های اصلاح لبخند تبدیل کرده است:

طبیعی و زیبا

مواد این روش غیرتهاجمی به‌گونه‌ای تولید شده‌اند که ظاهری کاملاً طبیعی برای دندان و دهان شما خلق می‌کنند.

سریع و آسان

شاید برایتان جالب باشد که فرایند طراحی لبخند با کامپوزیت تنها در یک جلسه انجام می‌شود و دندان‌های شما با کمترین میزان تراش، به زیباترین شکل خود دست پیدا می‌کنند.

فراگیر و کاربردی

باندینگ کامپوزیت برای ترمیم طیف وسیعی از مشکلات دندان مانند تغییر رنگ، کوتاهی دندان، شکستگی، فاصله‌های دندانی، پوسیدگی و مشکلات ریشه انجام می‌شود.

قابل ترمیم

ویژگی منحصربه‌فرد این روش را امکان ترمیم‌پذیری آن می‌دانند. شما می‌توانید در صورت بروز آسیب، برای ترمیم دوباره به دندان‌پزشک خود مراجعه کنید و خیالتان از به‌دست‌آوردن مجدد زیبایی لبخندتان، آسوده باشد!

کامپوزیت دندان

سخن پایانی

فرقی نمی‌کند به چه دلیلی از لبخند خود شکایت دارید؛ کافی است مشکلات درمانی اساسی دندان‌هایتان را برطرف کنید و سپس با قلبی مطمئن به یکی از شعبه‌های کلینیک معتبر زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، ‌مراجعه کنید تا با تجربه طراحی لبخند با کامپوزیت، متناسب و هماهنگ با صورتتان، هنر و مهارت متخصصین این مجموعه را مشاهده کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر در رزومه درمانی و زیبایی خود رقم بزنید!

5/5 - (3 امتیاز)
برچسب‌ها: بدون برچسب

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند